ban - kopiuj - kopiuj - kopiuj
ban - kopiuj - kopiuj - kopiuj
ban - kopiuj - kopiuj - kopiuj
ban - kopiuj - kopiuj - kopiuj
ban - kopiuj - kopiuj - kopiuj

Czy istnieje możliwość reklamacji lub zwrotu zakupionej pracy?

REKLAMACJA

Reklamacja według prawa rękojmi jest możliwa w przypadku otrzymania przez klienta pracy niezgodnej z opisem i zdjęciem produktu zamieszczonymi w ofercie, w przypadku otrzymania przez kupującego innej pracy niż zakupiona, w przypadku stwierdzenia, że dzieło jest fałszywe lub w przypadku uszkodzenia dzieła w transporcie – pod warunkiem sporządzenia przez kupującego protokołu straty w obecności kuriera. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.

Przed zgłoszeniem reklamacji zachęcamy do kontaktu z Galerią telefonicznie: 503012889 lub mailowo: galeria@galeriaxanadu.pl w celu wyjaśnienia reklamacji.

ZWROT

Zwroty prac zakupionych z naszej oferty oraz na aukcjach nie są możliwe. Na podstawie Art. 38 Ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy zawartej w drodze aukcji publicznej a także, gdy przedmiotem umowy jest rzecz nieprefabrykowana.


Sprzedawane przez nas obiekty to przedmioty jednostkowe, indywidualne, będące dziełami sztuki stworzonymi przez współpracujących z nami artystów. Obiekty mogą nieznacznie różnić się od zamieszczonych na stronie reprodukcji, chociaż dokładamy wszelkich starań, aby zdjecia prac jak najwierniej oddawały ich rzeczywisty wygląd. Na Państwa życzenie, przed dokonaniem decyzji o zakupie, zawsze możemy dosłać dodatkowe zdjęcia detali, czy zdjęcia danej pracy w innym oświetleniu (np. w świetle dziennym). Zawsze istnieje również możliwość obejrzenia pracy na żywo bądź wypożyczenia jej, aby dopasować do konkretnego wnętrza (informacje dotyczące wypożyczeń zawarte są w osobnym wpisie).

Prace malarskie na płótnie są szczególnie delikatnymi przedmiotami, które mogą z czasem ulec niewielkim mikrouszkodzeniom, takim jak otarcia, mikropękniecia farby czy wgniecenia. W większości przypadków tego typu wady da się z łatwością samodzielnie zniwelować. Dlatego, zanim zdecydują się Państwo na reklamację, zachęcamy do kontaktu z nami – z chęcią pomożemy. Współpracujemy z wykwalifikowanym konserwatorem dzieł sztuki – w razie uszkodzenia zakupionego u nas obiektu możemy również pomóc w fachowej naprawie.