ban - kopiuj - kopiuj - kopiuj
ban - kopiuj - kopiuj - kopiuj
ban - kopiuj - kopiuj - kopiuj
ban - kopiuj - kopiuj - kopiuj
ban - kopiuj - kopiuj - kopiuj

does the gallery send back works that have not been sold at auctions?

Prace, które nie sprzedały się na aukcjach, odsyłamy na koszt autorów za pośrednictwem kuriera.

Po upływie ok. 2-3 tygodni od daty aukcji artyści otrzymają informację mailem o konieczności odbioru pracy lub zamówienia kuriera. Artysta sam zamawia wybranego kuriera do naszej siedziby i przesyła etykietę kurierską, a my pakujemy bezpiecznie pracę i przygotowujemy ją do nadania.

Ważne: prosimy, aby nie zamawiać kurierów z firm DPD i DHL – firmy te nie pozwalają na przesyłanie dzieł sztuki i nie odbierają od nas tego typu przesyłek. Rekomendujemy usługi firm: FedEx, InPost.

Przed zamówieniem kuriera należy poinformować nas o tym z odpowiednim wyprzedzeniem (co najmniej dwa dni robocze wcześniej), abyśmy mieli czas na dokładne zapakowanie obrazu. Prace do wysyłki zawsze pakujemy starannie w folię bąbelkową oraz karton i folie stretch. Nie pobieramy żadnych opłat za pakowanie prac. Należy pamiętać, aby zamówić przyjazd kuriera w godzinach naszej pracy (poniedziałek-piątek, 12:00-19:00), a także aby wysłać nam dokumenty przewozowe do wydrukowania.

Oczywiście prace można odbierać od nas również osobiście, w godzinach naszej pracy (pon.-pt. 12:00-19:00, sob. 11:00-16:00). W przypadku chęci odbioru osobistego, prosimy o uprzedzenie nas o tym co najmniej dwa dni robocze przed planowanym odbiorem, abyśmy mogli przygotować pracę. Prace do odbioru osobistego pakujemy w folię bąbelkową. Jeżeli pracę ma odebrać inna osoba niż sam autor, prosimy o uprzedzenie nas o tym fakcie i podanie wcześniej danych osoby odbierającej lub przesłanie upoważnienia.