ban - kopiuj - kopiuj - kopiuj
ban - kopiuj - kopiuj - kopiuj
ban - kopiuj - kopiuj - kopiuj

Kryzys jako szansa na nowatorskie rozwiązania – Home&Market

Pandemia lokomotywą innowacji?

Business owners, regardless of the industry, had to adjust their actions to an extremely difficult situation. Those of them who approached the changes with openness, managed not only to survive the most difficult period, but also to introduce innovations to the company that will positively affect its operations in the future.

Wielu przedsiębiorców podjęło działania, na które do tej pory brakowało czasu lub motywacji. Wprowadzili zmiany w kanałach komunikacji, dostosowali produkty, szukali nowych grup odbiorców, czy skupili się na atmosferze, z jaką kojarzona jest firma. To również czas na przemyślenia, w jakim kierunku firma powinna się rozwijać i jak najlepiej spełniać oczekiwania klientów.

W Xanadu pandemia przyniosła zmiany

Zmiany, które planowane były od dawna, jednak brakowało impulsu do ich wdrożenia. Przede wszystkim zaczęliśmy spotykać się wirtualnie z klientami, kolekcjonerami i miłośnikami sztuki. Rynek sztuki od kilku już lat przeprowadza licytacje zdalne przy użyciu platform pozwalających na uczestnictwo w akcji w czasie rzeczywistym bez wychodzenia z domu.

During the quarantine, we also started organizing meetings on the Zoom platform and presenting the interior of the gallery on virtual models. It's a great tool that will definitely stay with us permanently. It allows us to have continuous and close contact with customers who are scattered all over the world.

Thus, even a crisis situation can be used for business development, and a temporary suspension of activity can be treated as an opportunity for reorganization, planning or education. The experiences of entrepreneurs show that it is not worth giving up and waiting passively for the situation to change.

Artykuł ukazał się w lipcowym wydaniu “Home&Market”.