Slider

Storytelling w sprzedaży dzieł sztuki

W najnowszym numerze „Asa sprzedaży” pojawił się temat storytellingu. Zdajemy sobie sprawę, że jest to narzędzie niezbędne w budowaniu relacji z klientami w każdej branży. Niektórzy używają storytellingu intuicyjnie, inni podchodzą do tematu bardziej systematycznie i fachowo. Wśród kilku wypowiedzi ekspertów z różnych branż jest także wypowiedź Agnieszki Gniotek, w której dzieli się ona swoim doświadczeniem opowieści pomocnych w sprzedaży dzieł sztuki i angażowaniu kolekcjonerów oraz inwestorów. Zapraszamy do lektury!

Strona wykorzystuje pliki cookies w celu prawidłowego jego działania, korzystania z narzędzi analitycznych (Google Analytics), marketingowych (Facebook Custom Audiences), wtyczek społecznościowych (Facebook, LinkedIN, Twitter), systemu komentarzy (Disqus), odtwarzacza wideo (YouTube) oraz odtwarzacza podcastów (SoundCloud). Szczegóły znajdziesz w polityce prywatności. Jeżeli wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies, kliknij w przycisk "Rozumiem i akceptuję". Jeżeli chcesz edytować ustawienia plików cookies, kliknij w przycisk "Ustawienia".