sztuka pasuje do każdego wnętrza

Architekci i architekci wnętrz to naturalni ambasadorzy, dzięki którym sztuka, przede wszystkim sztuka współczesna, trafia do przestrzeni publicznych i mieszkalnych. Dobre relacje i zrozumienie pomiędzy galerią a architektami są bardzo ważne. Dzięki nim klient otrzymuje ciekawe propozycje prac wartościowych artystów, które są zgodnie z jego oczekiwaniami, budują prestiż, ale są też dobrą inwestycją finansową.
Sztuka jest też narzędziem w przestrzeni biznesowej. Może wspieraćdziałania CSR, HR, marketingowe, budować markę osobista właścicieli firmy lub być narzędziem wsparcia sprzedaży, zarówno w małym przedsiębiorstwie, jak i w korporacji. O tych kwestiach Agnieszka Gniotek mówiła na Laboratorium Dobrej Marki, organizowanym przez Wydawnictwo Koncept. Tym razem spotkanie w gronie prawie 70 architektów wnętrz odbyło się w Poznaniu.

Sztuka jest nie tylko ciekawa dla profesjonalistów. To ważny i intersujący temat także dla każdego, kto urządza swoje mieszkanie lub dom, albo chciałby je nieco zmienić – ożywić, rozjaśnić, ocieplić albo nadać mu charakteru. O tym, jak to robić, możecie przeczytać w felietonach publikowanych na łamach „Świata Rezydencji”. W kioskach kolejny numer pisma, w którym Agnieszka Gniotek przekonuje, że sztuka pasuje do każdego wnętrza.