Gdy marketing spotyka sztukę – podcast Marketing z ludzką twarzą
Podcast Andrzeja Wierzchonia pt. Marketing z ludzką twarzą.
Agnieszka Gniotek opowiada o trudnym, ale jakże interesującym rynku sztuki. W podcaście padają odpowiedzi na pytania:
- Kim jest kolekcjoner i kto może nim zostać?
- Dlaczego budowanie kolekcji wymaga pomocy specjalisty!
- Jak podnieść wartość posiadanych dzieł sztuki?
- Ile trzeba mieć pieniędzy by kupić pierwsze działo na aukcji!?
- Dlaczego dzieła sztuki są dobrą lokatą i co mają wspólnego z bitcoinami?
- Kim są galerzyści i czym się różnią od mecenasów sztuki?
- Jak inwestować w sztukę bez wiedzy na jej temat i po co to robić?
- Dlaczego kolekcjonerstwo jest chorobą nieuleczalną?
- Czym różni się kolekcjoner prywatny od korporacyjnego?
- Po co firmom kolekcja sztuki?
- Dlaczego HR doceni moment, gdy firma zakupi pierwsze dzieła?
- Kiedy uwzględnić budowanie kolekcji w strategii marketingowej, a kiedy to zwyczajnie taktyczny ruch w marketingu wizerunkowym?
Rozmowa dostępna jest >>>tutaj<<< oraz w serwisie >>>Spotify<<<