ban - kopiuj - kopiuj - kopiuj
ban - kopiuj - kopiuj - kopiuj
ban - kopiuj - kopiuj - kopiuj
ban - kopiuj - kopiuj - kopiuj
ban - kopiuj - kopiuj - kopiuj
ban - kopiuj - kopiuj - kopiuj

Gdy marketing spotyka sztukę – podcast Marketing z ludzką twarzą

Podcast Andrzeja Wierzchonia pt. Marketing z ludzką twarzą.

Agnieszka Gniotek opowiada o trudnym, ale jakże interesującym rynku sztuki. W podcaście padają odpowiedzi na pytania:

  • Kim jest kolekcjoner i kto może nim zostać?
  • Dlaczego budowanie kolekcji wymaga pomocy specjalisty!
  • Jak podnieść wartość posiadanych dzieł sztuki?
  • Ile trzeba mieć pieniędzy by kupić pierwsze działo na aukcji!?
  • Dlaczego dzieła sztuki są dobrą lokatą i co mają wspólnego z bitcoinami?
  • Kim są galerzyści i czym się różnią od mecenasów sztuki?
  • Jak inwestować w sztukę bez wiedzy na jej temat i po co to robić?
  • Dlaczego kolekcjonerstwo jest chorobą nieuleczalną?
  • Czym różni się kolekcjoner prywatny od korporacyjnego?
  • Po co firmom kolekcja sztuki?
  • Dlaczego HR doceni moment, gdy firma zakupi pierwsze dzieła?
  • Kiedy uwzględnić budowanie kolekcji w strategii marketingowej, a kiedy to zwyczajnie taktyczny ruch w marketingu wizerunkowym?

Rozmowa dostępna jest >>>tutaj<<< oraz w serwisie >>>Spotify<<<