Ludzie
Agnieszka Gniotek
(rocznik 1975) – historyk i krytyk sztuki; kurator wystaw i plenerów; juror konkursów z zakresu sztuki współczesnej, fotografii i designu; wykładowca w zakresie tematyki związanej z kolekcjonowaniem, rynkiem sztuki i fotografii, inwestycjami alternatywnymi, promocji i strategii budowania kariery w świecie sztuki. Publikowała na łamach m.in. IKS Informatora Kulturalnego Stolicy, Art&Business, Exit, Pulsie Biznesu, Modern Art, Antykach, Business Class, Formacie, Sztuce.pl, Dilemmas Magazine, Private Banking, Cash Magazine.
Od 20 lat związana zawodowo ze sztuką, od 10 lat z rynkiem sztuki. Pracowała w Artinfo.pl, gdzie m.in. prowadziła Galerię Artinfo.pl w Fabryce Trzciny oraz przygotowywała projekt aukcyjny Polska Fotografia Kolekcjonerska. Od 7 lat posiada własną firmę, w ramach której organizowała aukcje i wystawy dla domu aukcyjnego Polswiss Art i Pragalerii oraz licytacje charytatywne dla fundacji i stowarzyszeń m.in. Stowarzyszenia Aperio, Fundacji Synapsis, Fundacji Lepszy Start, Fundacji Dzieciom Zdążyć z Pomocą. Xanadu to jej projekt autorski, za który ponosi pełną odpowiedzialność merytoryczną i finansową.
Zofia Modzelewska
Absolwentka Instytutu Historii Sztuki na Uniwersytecie Warszawskim. Specjalizuje się w sztuce polskiej po 1945 roku, a w szczególności w zagadnieniach związanych z fotografią i projektowaniem graficznym. Interesuje się także polskim designem, ilustracją i historią mody. Pracę magisterską poświęciła aspektom optycznym i kinetycznym w twórczości Wojciecha Zamecznika. Odbyła praktyki studenckie w Fundacji Archeologii Fotografii pomagając m.in. w digitalizacji prac Wojciecha Zamecznika, a także staż w Galerii Le Guern. Pracowała w Biurze Wystaw Okręgu Warszawskiego ZPAP oraz w Pragalerii, m.in. organizując i promując wystawy i aukcje sztuki współczesnej.
Ola Brzeska
Absolwentka Instytutu Historii Sztuki oraz Instytutu Romanistyki na Uniwersytecie Warszawskim. W kręgu jej zainteresowań poza współczesnym malarstwem polskim, mieszczą się także konserwacja i restauracja dzieł sztuki, grafika oraz wirtualny rynek sztuki. Temat jej pracy licencjackiej brzmiał „Wybrane problemy konserwacji dzieł sztuki intermedialnej na przykładzie realizacji Nam June Paika, Chrisa Burdena oraz Mariny Abramović.” Pracowała m.in. w Biennale Warszawa (obecnie Warszawskie Obserwatorium Kultury) organizując i promując wystawy sztuki współczesnej, fora oraz spotkania z artystami.